"Rua do tamanho do Mundo"

"Rua do tamanho do Mundo"

sábado, 21 de julho de 2007

John Camacho com «direct acess» to the Blog!








Kitos has given me your contact. How can I contribute to the above
site? By the way where did you live?
John Camacho


Olá John. Its very unusual, someone that lived with us, but cannot speak portuguese.
Anyway, i lived at Rua 2, number 33. Remember? Just nearby de Arquitect, we used to call, «Arquimedes», in front of Anthímio de Azevedo, we used to call «Anfíbio»...

Maibe you know my older brothers, Zé Luís, he must be now about 59 years old, Américo, 56, Aníbal, 54, or António, he is 51.

About the acess... if you try right now... you will have direct acess!


João Pedro «Joãozinho»


4 comentários:

Anónimo disse...

Viva Joao Pedro. Eu falar falo mas escrever nunca foi o meu forte. Sem quem eram os teus irmaos, mas nao me lembro de ti (sorry!). Para o acesso preciso de registar em google or blogger? Um abraco, John C.

JPF disse...

O mail que usaste, enviei um convite para lá. basta que sigas essas instruções. primeiro vais ter de criar um mail no gmail@ e só com isso podes ter acesso ao blogue!
Abraços

John C disse...

Done. Cool. Thanks.

redjan disse...

Wellll.... este blog não pára de me surpreender!
janjan